Edebyahu 3-4 şişe maden suyu içmek zararlı mıdır? Canım kola gazoz çok istiyor onun yerine maden suyu içiyorum da😅
Merve123a Edebyahu fazlasi zarar bende günde 1 veya 2 içiyorum cnm asitli içecek isteyimce sadr. Maden suyuna limon sikiyorum biraz güzel oluyor
Ozderr Edebyahu vişne suyu iç çok soguk bişey içmek istyosan cunku cok fazla yüklenmişsin sodaya. Haftan da ilerlemişse zaten meyve suyundan sonra bebişten yersin tekmeleri 😂
Busay Konuyla alakalı değil ama gaz sancısı yaşayan varmı ben daha 4 haftalıgım ama akşam yemeğinden sonra inanılmaz biz şişkinlik yaşıyorum aynı sorunu yaşayanlar var mı