Kızlar meraba 4 gundur lekelnem yasıyorum kahve ve acık kırmızı tonlarında hep sılındıkce gelıyor nırmalde regl zamanım ama tam anlamıyla regl sokulmuyor bır kahve bır kırmızıya donuk gıbı sırayla leke gelıyor gunluk pede bulasmıyor bıle bole yasayan oldumu