tugbayildirimm Arkadaşlar, ben 6+2 hamileyim ama entresan biçimde yüzümde vücudumda farklı sivilce gibi şeyler cıkmaya başladı…bu normal mi!!!
Nurkl tugbayildirimm benim de öyle olmuştu canım inanılmaz sivilce artışı oldu ve hâlâ var 33 haftalığım. Hormanel olabilir
Boysmom2 tugbayildirimm Ben de hamileliğimi bilmiyordum normalde yüzüm çok fazla sivilcelenmez ama o dönem bi anda yüzümün her yeri sivilce oldu regl yüzünden sandım meğerse hamileymişim bence sizin de öyle bi şey
panikedos tugbayildirimm ilk belirtiler sivilcelenmem di canım kalçamda yüzümde kol üstümde hatta eşim dedi sen hamilesin normalde adet döneminde yüzümde bir iki çıkardı hamile kaldığımdan beri heryerimde çıktı normal hormonlar dan
Aleynaaaag tugbayildirimm evet normal benim de karın ve sırt bölgem de gebelik dermatiti gibi küçük şeyler çıktı ve yüzüm de çok feci sivilcelendi şuan 18 haftalığım hemen hemen hepsi geçti yani geçici bir süreç bu
nursenasu27 tugbayildirimm normal ve daha çok şeyi normal olarak karşılıcaz çünkü hormonlar alt üst oluyor canım
nursenasu27 Busraaaakkk ilk gebelikler de hep tecrübesizlikler oluyor bende böyleyim bilmediğim her şey bana acil bi durummuş gibime geliyor😅