Merhaba, ben daha önce 3 bebeğimi kalp durması sebebiyle kaybettim. Bu kez aşılama yaptım aşılama tarihim 20 Ekim ancak son adet tarihi başlangıcı 6 Ekim. Yalnız ben net aşılama gününü bildiğimden buna göre hesaplama yapılıyordu aşılama tarihime göre 7 haftalığım ama son adet tarihine göre ise 9 haftalığım. Bugün kontrole gittim kese var embriyo var ama kalp atışı görülmedi embriyo 6+4 görülüyor dedi travmalarım sebebiyle kontrole gidemedim ki kıyas yapılsın hep öteledim bugün doktor umutsuzca bir hafta daha bekleyelim dedi ve bana tüp bebek doktorları önermeye başladı sabahtan beri dünyam başıma yıkılmış gibi zaten zor gebe kalıyorum yıllardır mücadele ediyorum ve hep bir kez kalp atışını dinliyodum 2. Kontrolde durmuş olduğunu görüyordum bu kez bu sebeple geç gittim 7 hafta civarı kalp atışları duymayan sonrasında pozitif deneyim yaşayanlar var mı? Ve kese etrafında polikistik yapılar var dedi bunu da yaşayan oldu mu