Ogretmen bugün bende gittim geçen hafta gittiğimde 4+6 2 hafta sonra gel kalp atışı için dedi makine çok iyi değil anca görünür demişti dayanamadım birde ağrım olunca bugün de gittim haftasını söylemedi karından baktı yine bebek gorunmuyo boş kese de olabilir haftaya bir daha gel dedi olmazsa vajinal bakarız dedi