Merhaba arkadaşlar Eylül ayında kimyasal gebelik geçirdim bu ayda bazı belirtiler vardı umitliydim ama büyük ihtimal yok ara ara lekelenmem olmaya başladı kimyasal gebelik sonra doktora gittim bir problem yok dedi pcos ve tiroid sıkıntım vardi sizde oldu mu çözüm olarak ne yaptiniz