yesilfanila Cok fazla kötü yorum okudum marka hakkında döngüm 19-24-26 gün karışık sürüyor bugün 24. Gün hemen belirdi 4. Dakikada çektim Amh düşük kafam karışıyor
Zeynep-1999 yesilfanila benim de aynı marka böyle çıktı kan verdim 11,35 çıktı canım var gibi senin de
yesilfanila Zeynep-1999 ay hadi inşallah yagmur yagıyor cıkamıyorum test almaya cocukla teşekkür ederim
yesilfanila Zeynep-1999 avox yaptım ama hicbisey cıkmadı sıvı alımı yaptım yarın tekrarlıcam regl olmazsam etiketlerim tabi
yesilfanila mystery94 ne demek valla şok olmuştum bariz çizgi var fotomda hatta awoksdada cıkmıştı ama nasip işte direkt kan testi vermek lazım
yesilfanila mystery94 Gönlünüzce olsun herşey bu döngü bitti gitti düşünme artık aşılamaya odaklan güzel olacak herşey