Kaygilikadin ayy sizi o kadar iyi anlıyorumki kim ne derse desin insan düşünmeden edemiyor tabiiki çok normal🫠 bende 37-38.haftalara girdiğimde doğmicak mı bu çocuk diyordum ne sancı vardı ne bişey. 39+2’de geceden başladı sancılar ve anladım o gün doğacağını, dedim geliyor. inanın Allah yardım ediyor bir şekilde doğuyor bebiş içinde kalacak değilya😁 bunca insan nasıl doğurmuş diye düşünün ve ben yaparım ben güçlüyüm deyin kendinize sürekli güzel şeyler hatırlatın🥹 hayırla sağlıkla kavuşun inşallah bebişinize🌸