meltemgul Yenimahalle’nin doktorları genel olarak iyi ama ne yazık ki yenidoğan ünitesi yetersiz. Yani eğer 37den önce doğum olursa buraya hiç gelme diyorlar, direk şehir hastanesine yönlendiriyorlar.
Çünkü bebek doğsa da bakacakları bi sistemleri ve yenidoğan doktorları yok eski bi alt yapısı var..
En başından beridir yenimahellede takipli olup,sonra bebek erken gelmek isterse hiç bilmediğim bi hastanede bilmediğim bi doktorun doğum yapması benim en büyük korkumdu.
Şimdi en büyük korkum ise doğum katına ,yataklı
Çocuk hastalarını almaya başlamışlar, en son gittiğimde kadın doğum katı çok kalabalıktı ne olduğunu sordum, çocukları artık buraya alıyorlar yer olmadığı için dediler. Bu konuda beni üzdü. Çünkü sezaryen olacağım ve yenidoğan bebeğim olacak,2 kişilik odada yanıma hasta çocuğu alırlarsa nasıl olacak diye korkuyorum. Hasta çocuktan ben ve yenidoğan bebeğim bisey kaparız diye korkuyorum çünkü wc vs ortak ve odalar küçük dar