visn 30. haftaya kadar emzirebilirsin demişti doktorum kimisinin azalır,azalırsa bırakırsın demişti . Oğlum 18 aylıkken kestim ben 27 haftalık falan hamileydim. Hiç bir sorun da yaşamadım yani direkt sütten kes zararlı falan diye nasıl rahat yorum yapılıyor anlamıyorum.