seddaa Kızlar burun tıkanıklıgı sorunu yaşayan var mı? Uyurken boğulcak gibi oluyorum🥺 sprey önerilmiyomuş ( grip gibi burnumu temizliyim geçsin durumu yok malesef) çözüm bulan var mı
pnaar__ seddaa kaç haftalıksınız? Bende de var burun tıkanıklığı 5+1 haftalk benm .Burnumun içi acıyo ya😢
semazkcblc seddaa canım bende aynı dertten muzdaribim. Burın spreylerinin içinip temizleyip tuzlu su birkaç damlada sirke damlatıp sıkabilirsin. Bide burun bandı kullanabilirsin.
Ema seddaa ilk aylarda çok kötüydüm bende östrojen hormonunun artmasıyla burundaki damarların tıkanmasıyla oluyormuş 🤦🏻♀️ Burun bandı denedim işe yaramadı Deniz suyu denedim bi tık daha iyi geldi
Trandfix seddaa Canım valla aynı durumu yaşadım benim iki kadın doğumcum 7günden fazla olmamak şartıyla otrivine kullanabilirsin dedi
YagmurDaskn seddaa Arkadaşlar çözümü çok basit. Eczaneden burun bandı alacaksınız her gece takacaksınız mışıl mışıl uyuyacaksınız. Bu kadar 😊😊😊 ayrıca ilaç içermediği için de son derece zararsız. Kendim sürekli kullanıyorum
YagmurDaskn seddaa Ama burun bandını eline alıp sonra burnuna yerleştirme. Çok çabuk yapışkanlı gidiyor. Koruyucusunu açıp direk burnuna yapıştır kalan koruyucuyu elinle çek eline değdirme yani 😊