Bbgg Kızlar evde can sıkıntısı için tuval aldım boyayım diye. Akrilik boya kokuyor birazcık boyarken . Sıkıntı olur mu kullanan var mı gebelikte ?
BlackFish2113 Ben de kullanıyorum ama doktor değilim bir şey olacağını sanmıyorum aklıma hiç gelmemişti açıkcası
Bbgg BlackFish2113 ben de hiç düşünmeden aldım da bugün boyarken bi koktu aklıma takıldı markasız bir şey bi de
BlackFish2113 Bbgg bence ellerinizi yıkadıktan sonra ve çok havasız ortamda aşırı kokuya maruz kalmadıkça sorun olmaz. Ama siz yinede kendinizi iyi hissetmezseniz mutlaka bırakın