Kızlar selam,
22 haftada plesenta aşağıda dendi ama çok riskli gibi konuşulmadı. Tam previa değil dendi. 29. haftada başka iki farklı doktora gittim, doktor plesenta previa totallis dedi. Kanama olabilir falan dediler. Çok korkuyorum. Dr çıkmaz yukarı dedi. Kanamam falan hiç olmadı. İnternette rahim alınma ihtimali olduğu yazıyor. Bu konuyu tecrübe edenler yazabilir mi acaba?