Sadece kan sonucuyla değilde doktora gidince onun verdiği kağıtta risk analizine göre bir değerlendirme oluyor bir tablo gibi değerlere göre şunda şu oranda risk var ya da yok gibi. Umarım doğru açıklayabilmişimdir ve hayırlı sonuçlar olur inşallah 🙏 😇