Eğer bir anormallik olsaydı doktorlar bunu kesin söylüyor ama biz bazı anneler olarak biraz daha meyilliyiz stres yapmaya her içime korku düştüğünde herşey yolunda doktorumuz birşey olsa söylerdi diye kendime hatırlatıyorum aksi bir şey olsa doktorlar kesin söylüyor canım herşey yolundadır merak etme