Kızlar 20.haftaya girmemle tam olarak ne olduğunu anlayamadığım bir durum yaşıyorum ben serklajlıyım o yüzden de biraz tedirgin oluyorum. Gece sırt üstü yatarken özellikle alt karnımda sertleşme oluyor ama bebek büyüdüğü için mi yoksa toplandığı için mi sancı mı kasılma mı bilmiyorum yan yattığımda geçiyor. Bide kabızlık sorunu yaşıyorum acaba o yüzden mi sert hissediyorum acaba. Bazen karnım sert bazen yumuşak geliyor ama ağrım sızım sancım hiç yok. Bu durum bu haftalarda normal mi yoksa doktorumla paylaşmalı mıyım? Magnezyum kullanıyorum bu arada