Nagihanbayrktr canm bende 12 haftalık aşırı baş ağrısı ve ksma ile gittim zehirlenme sandılar ama çıkmadı bence bu ayda oluyor ilaçla alakalı olduğunu sanmıyorum çünkü ben decavite geçmedim daha dr tahminen ondan da şüphelenmiş olabilir. Biz de bebeğe bir şey oldu sanmıştık rabbim biran önce bebeklerimize sağ Salim kavusmamızı nasip etsin.