HaticeArCi Haftada bebeğimin yumurtalıklarinda 2 adet over kisti görüldü. 3 ayrı doktora gittim 2 si tıp fakültesi biri kendi doktorum. Hepside aynı sekilde kisti gördü ve bebek büyüdükce küçülebilir dediler doğunca kaybolur dediler son gittiğim doktor da doğunca bebeğe cerrahi müdahale gerekebilir dedi takip edilmeli dedi küçülme olmayabilir dedi. Milimetrik boyutlarda şuan ama büyüyor mu aynı mi bilemi Böyle bi durum yasayan var mı nasıl bir süreç izlediniz.
HaticeArCi Kimse yokmuuu forumdaki bemzer konularda çok havada kalmış çok yorumlanmamis yada başına gelen devam eden süreci yazmamış 🥹