nr0900 selamlar betam ilk 41.9 du sonrakinde 123 ve iki gün sonrasında yani dün 88.7 cıktı kimyasal mı ve doktora gitmem gerekir mi deneyimli ve bilgili olanınız varsa yardımcı olabilir mi 🙏🏻
atikeaba nr0900 aynı labaratuarda aynı saatlerde vermek de önemli farklı verince değişik çıkablr hemen ümidi kesmemek lazımya
yildiz93 Arkadaşın dediği doğru her hastanenin cihazı farklı sonuçlar değişebiliyor aynı yerde baktırmak lazım. Mümkünse en son kan verdiğiniz yerde 2 gün sonra bir daha kan verip bakın netleşecektir sonucunuz.
nr0900 yildiz93 vereli 4 gün oldu ara ara kücük lekelenme tarzı basladı canm tesekkür ederim yardımlarınız icin 🙏🏻
ozlemyilmaz60 Evet canım hastanede verilen ve sağlık ocağında verilen mesela farklı sonuç olabilir ama yine de düşme asla beklenmez sadece ufak rakamlar oynayabilir büyük ihtimalle kimyasal gebelik yaşıyorsun normal adet gibi atılıyor