aslmoms 6+2 hafta ile bugün kese görüldü. yarım cm dedi. 2 hafta sonra gelin dedi. Normal mi acaba her şey. Yarın asıl gebelik takibinde olacağım dr gideceğim. Ama beklemek bnm için çok can sıkıcı. Nasıl olacak bu 9 ay :)
gizemm65 aslmoms bence bundan sonrası daha kolay şu ilk aylar bu stres daha yoğun . Bana da dua et keseyi görmek için 15 aralığa aldım randevuyu
kmulhim Haftada kese görünmesi bence gayet normal. Bebek henüz küçük olduğundan belli olmuyordur 1-2 haftada da kalp atışı duyulur bence her şey normal🙂 zaman hem cok hızlı hem de geçmiyor gibi gerçekten🤣
aslmoms kmulhim Ne kadar haklısınız :) gün sayınca zaman yavaşlıyor sanki gizemm65 İnşallah hayırlısıyla