Merhaba, ilk gebeliğim oldukça heyecanlı ve endişeliyim. Yarın 39 haftalık olacağım ancak hala doğum planım ve günüm belli değil. Bebeğim şimdiye kadar hiç dönmedi hep makat gelişiydi. Perşembe günü randevum var 39+1 olacağız. Ne zamana gün verirler sizce? Siz ne zaman oldunuz?