Merhaba kızlar benim doğumum ocağın başına giriyor sanki bir ocakta doğuracakmisim gibi hisediyorum yılın ilk hediyesi gibi biraz korku ve çokta heycanla kızımı kucağıma almama çok az kaldı şuan da gayet iyiz arada yalancı sancılar başladı tabi ama çok zorlamıyor sizler nasılsınız heyecan varmı 🌸