Kızlar Bursa atakentte doğum yapan oldu mu ? Başta ataknette takipliydim ama doktorla anlaşamadığım için 30 dan sonra devlete geçtim 41 haftalık oldum hala ne nişan ne su ne sancı bişey yok kilosu fazla suyu az devlette bekletip duruyor korkmaya başladım atakente tekrar gidip sezeryana mı yaptırsam fiyatlar nedir bilen var mı ?