hera33 kızlar merhaba, prodoctor beş tane test taptım bööyle çıktı şuan kan veremiyorum. ama prodoctor a güvenilmez hep pozitif çıkarıtıyor dediler siz ce hamile miyim bu test güvenli mi?
avukatannem hera33 var gibi, çok yeni. Adet gününüz müydü ya da geciktiniz mi bence doğru ama en kısa sürede kan ile teyitleyinn 🙏🏻 benim böyle çıktıktan 3 gün sonra tekrar test yapmıştım çizgi net çıkmıştı
hera33 avukatannem seninde hayırlı olsun canım reglime iki gün var, farklı bir test denedim orda da gördüm şükür
Yelizumay hera33 canım merhaba kan testi yaptın mı acaba ben de prodoctor yaptım 5.dkda çıktı yalancı pozitif olmasından korkuyorum
hera33 Yelizumay canım selam inşallah vardır test verdim bir saat oldu daha çıkmadııı ne zaman çıkacak bilmiyorumm
Yelizumay hera33 ayyy çok çok sevindim Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏🙏🤲darısı başıma kuzum dua et bana hamilelerin duası kabul olurmuş yarın yapınca atarım 🙏
kizinaasikanne hera33 bende her yerde productor test aradım memlekette acaba hamile miyim diye çünkü ilkinde de productor’dan öğrenmiştim. İkincisi de öyle oldu silik çift çizgi şu an 26 haftalık hamileyim 😊
hera33 Yelizumay ediyorumm canm ama sende de var bence kan ver bize bildirirr inşallah bebeğin seninledir
eylusce hera33 belki yüz tane abartısız kullanmışımdır asla yalancı pozitif çıkarmadı bence 🙏 hayırlı olsun
duyguebuhan hera33 bende bu testten yaptım 😌 seninkinden daha silikti yok gibiydi sonra netleşti şimdi 22 haftalık hamileyim 🥲❤️