Kalp atışını duymadıysanız ondan olabilir ama eğer kalp atışını duyduysanız ve yine cağırıyorsa ya para içindir yada sıkıntı gördüğündendir..kalp atışından sonraa bi sıkıntı görmediği sürece sizi aylık kontrole cağırması gerek ama muaneden sonra 1 hafta 10 günlük bi zamanda da cağırdığında ücret ödenmiyor..