Fndaa 12 Mart Salı günü için doktorumuz gün verdi . 2. hamileliğim ve 38+5 de gelmiş oluyor KIZIm . Siz de durumlar nasıl ? ☺️
GMA Fndaa 39+4 haftalik olduk biz 3gun kaldi hala bi değişiklik yok 12 mart 40 hafta olacak bizde Bormal dogum insaAllah 🙏🏻
Pars Fndaa 39+2 de 15 mart doğumumuz kısmetse🙏🏻 Zaman geçmek bilmiyor.. inş sağlıkla kucağımıza alalım🙏🏻
Simya13 Fndaa benimde doğumum 12 mart salı spinal sezaryan, 39+1 gün 4100 fü bizimki en son bakalım kaç yanılmışlar. Biraz heyecan var tabi