biranneninyolculugu Merhabalar, bugün 32.haftaya girdik. Rahim ağzım kısalmaya devam ediyor. 28.hafta 28 mm, 30.hafta 25 mm, 32.hafta 17 mm. Benim gibi olup ileri haftaları gören var mı?
Cansuuert biranneninyolculugu ben ileriki haftalari görebilir miyim bilmiyorum ama benim 23. Haftadan beri 11mm 29. Haftadayim siz güzel bi haftadasiniz içinizi ferah tutun güzel düşünün
kubraturkkoc biranneninyolculugu bende 24. haftada 16 mm ve hunileşmeyi gördüm, serklajlıyım.. hastanede yatıyorum inşallah ileri haftaları görebilirim, mesajımı gören varsa bana da dua edebilir mi sağlıcakla kolaylıkla kucağımıza alalım yavrularımızı..
1demetyasemen biranneninyolculugu canım bu bende de vardı doktor mutlaka sarklaj dedi. Size neden atılmadı yada istemediniz? Benim detaylıda doktor alttan bakınca bastırdı 35 mm olan uzunluk 10 mm e düştü bende mi yatırmamam gerekiyordu acaba çünkü sarklajdan yaklaşık 10 gün sonra erken doğum oldu şimdi yoğunbakımda 😣
biranneninyolculugu Cansuuert benim serklajım yok o yüzden de endişeliyim. Progestan da 21.haftamdan beri kullanıyorum. Dediğiniz gibi ona rağmen kısalmaya devam ediyor. İnşallah bebeklerimizi sağlıkla zamanında kucağımıza alırız 🙏🏻
Cansuuert biranneninyolculugu anladım siz gönlünüzü ferah tutun bol bol dinlenin inşallah vaktinde sağlıkla gelir bebislerimiz🌸
biranneninyolculugu kubraturkkoc ben sürekli yatıyorum 30.haftamdan beri sadece ihtiyaçlarıma kalkıyorum
Cansuuert kubraturkkoc sürekli yatmaya çalışıyorum ama çok mümkün olmuyor gebelik şekerim de çıktığı için yemeklerden sonra 15 dakika da olsa yürümeye çalışıyorum baskı olmadığı sürece o çok zorluyor beni
batussss Benimde 31 haftalık şuan 27 mm 20 haftadan beri progestan kullanıyorum inşallah vaktinde sağlıkla kucağımıza alalım
biranneninyolculugu batussss yatmanızı önerdi mi doktorunuz? Baş aşağı durması da büyük ihtimal daha çok baskı yapıyordur
biranneninyolculugu 1demetyasemen benim 28.haftadan sonra düşmeye başladı. O yüzden serklaj yapılacak haftayı geçmiştim. Siz kaçıncı haftada doğurdunuz? Umarım bebeğiniz en kısa sürede iyi olur 🙏🏻
batussss biranneninyolculugu evet dikkat etmemi söyledi ama 4 yaşında oğlum var yemek yapabiliyorum sadece diğer türlü hep yatıyorum arada günlük işlerimi yapıyorum dinlene dinlene dışarı bile çıkamıyorum kaç haftadır
1demetyasemen biranneninyolculugu anladım canım benim farkedilmese acaba bekleseydim devam eder miydi diye düşünüyorum. 24. Haftada atıldı 25+6 da doğum oldu. Sancılardan dolayı rahmim yırtıldı devlet hastanesi 4 cm açıklık var dedi dikişi açıp normal doğuracaktı kabul etmedim özele gittim meğerse açıklık dedikleri yırtıkmış onların dediği gibi yapsaydım ya ölçektim yada rahmim alınacaktı. Kötü zamanlar oldu benim için. Bebek şuan iyi demişti doktor dua ediyoruz sadece umarım toparlanır 🥹. Bu yüzden acaba beklese miydim bende farkedilmeseydi acaba doğum olmaz mıydı düşünmeden de duramıyorum
biranneninyolculugu batussss benimde oğlum 5 yaşında olabildiğince yatmaya çalışıyorum. Allah yardımcımız olsun 🙏🏻