Deletedmom_195 bence yapma. Yani ben olsam yapmam. Burada olay karşılaştırma ya da misilleme değil. Ben olaya şöyle bakıyorum. Herkes imkanı doğrultusunda bir şeyler yapar. Parası yoktur ama çok ucuz da olsa yeğeni, torunu olacak diye heyecanlanır, heves eder, alamazsa bile örer, çok ucuz bir şey alır ama anlarsın çabaladığını. Öyle bir şey olsa fazlasını yap derim. Hatta tam m bunların yanına altın bile götür derim. Ama seni yok sayana yapmak gereksiz. Önemli olan miktar meblağ VS değil. Düşünmek..