gmzkr ben ankara’da gittim bir ay, çok da sevdim hem sizinle aşağı yukarı aynı haftalarda gebelerle bir arada oluyorsunuz. birbirinizin halinden anlıyorsunuz. hem de ne kadar araştırsanız bilseniz de yeni şeyler öğreniyorsunuz. keşke bitmeseydi hep giderdim 🫠