Msalbyrk Canlar yenidoğan yoğun bakımda danışmanlık yaptım 2 yıl bazen doktorlar ekstra yatırıyorlar sırf para için. Bizim doktor öyle yapardı. Anne emzirmeye gelince serumu takarlardı. Sonra çıkart. Bana şu ilacı gir bunu gir basamak at derdi. Sigortadan da iyi para alabilmek içinHepsi fasa fiso. Lütfen daha dikkatli anne adayları paylaşmakta. Tabi tatlım bebek anneler ciğer sonuçta doktor ne dese korkudan tamam ne gerekiyorsa yapılsın diyoruz. Doktorlara da inanmicaksak napacaz artık 😔