ozozy bu süreç çoğu doktor tarafından isteniyor. Devlet hastanesi doktorunun dedikleri sizi tatmin etmediyse özeldeki doktorunuza gitmeyi bekleyebilirsiniz. Şeker yüklemesi, ikili test, detaylı usg tarzı bazı kontrol amaçlı yapılan durumlar çok yoruma açık konular. Yapmayın çok zararlı ve ya gereksiz diyen bir sürü kişi olacak ama hepsi tedbir amaçlı yapılan testler. O yüzden kimseyi dinlemeyin. Doktor uygun görüyorsa, doktorunuza güveniyorsanız kim ne dedi diye düşünmeyin.