Adabk Günde 2 öğün yapıyorum aralarda süt,ceviz,meyve arada muhallebi 😅(zaafım var) yiyiyorum şuan 29+6yim +9 kilo aldım benim için normal çünkü hızlı kilo alıyorum vücudum kilo almaya müsait. Ödemim yok şuanlik en azından, diz ağrılarım yok sağlık olsun diyorum, yemekten kıstığım vakit bebekte de kilo alımı az alıyor bende 1 hafta geriden gelen bir bebekti şimdi haftasını yakaladı.Dogumdan sonra kiloyu veririm.. (Sağlıklı besleniyorum bu arada hazır gıda tüketmiyorum,safra kesemde olmadığı için yiyeceklerim kısıtlı). hafta ilerledikçe insanın karnı daha çabuk acıkıyor.