nuriyegcl Kızlar Roborock almayı düşünüyorum ama bir çok serisi var kararsız kaldım hangisinden memnunsunuz 🫶🏻
sudeli4 nuriyegcl bende s7 var aldığımda en üst seri oydu çok memnunum 3 seneyi geçti sorunsuz çalışyor . Trendyoldan yedek robot mob bezi aldım
Bburcuyavuzz Çevrendekiler Roborock S8 kullanıyor onlar çok memnun bende Roborock S8pro kullanıyorum bende çok memnunum