DilekH sezeryan içinde mi gecerli bu 32 hafta cünkü 38de dogum olacagı için 8hafta öncesi 30oluyor ya kabul edilmez mi acaba
yada bu erkenden aldıgımız rapor olsa acaba ücretli izinmi oluyor yani iş yeri yinede sigortamızı yatırıyor mu bilgin varmı yoksa devlet mi karsılıyor