sulhiye Merhabalar 15 Kasım da 2 adet embriyo transferim oldu. 2side tuttu keselerimizi gördük. Bu sabah uyandığımda kahverengi lekelenme olmuştu. Peçeteye silince geliyor şu an. Korkuyorum bu durumu yaşayan oldu mu aranız da ?
neanladinyurdagul sulhiye tüp bebek değil ama gebeliklerimde hep lekelenme oluyor benim doktor kahverengi ise korkma diyordu
nadisss_50 sulhiye panik yapmayın kahverengi leke gebeliğin erken döneminde çoğu kadında geliyor tabiki içiniz rahat etsin ve doktora gidin bebişleriniz sağlıkla gelsin🤍
sudeli4 sulhiye cnm mutlaka doktoruna söyle gerekirse muayene etsin progestsn tedavisi başlar mutlaka . Panik yapma ama hafifede alma derim herkeste aynı olmuyo cnkü Bende ilk haftalar yaşadım fitil yetersiz gelince iğneye devam ediyorum şu an
sudeli4 sulhiye inş sorunsuz bi süreç geçiririz cnm gerçekten hem çok yüzel hemde çok zorlu bi yolculuk