Kızlar ben 10 haftalık hamileyim, 9 hafta + 1 günlükken durduk yere lavaboda pıhtı geldi bana göre biraz büyükçe. Hemen acile gittim tabi, bebeğin kalp atışı falan vardı ama kanama alanı gördüler. Akşam gittiğim için nöbetçi doktor vardı doğru dürüst söylemedi bile kanama alanının ölçüsü ne vs diye. O günden sonra işten izin alıp 4 gün full yattım ve hiçbir şekilde herhangi bir akıntım olmadı. Dün mecbur işe başladım, işim masa başı ama yürüyerek gidip gelmek durumundayım mesafe çok yakın çünkü. Akşam 2-3 damla açık pembe akıntı gördüm. Gebeliği öğrendiğimden beri sabah akşam günde 2 kere olmak üzere progesteron fitil kullanıyorum, artı günde 3 kere ikişer duphaston hap içiyorum. Yaşayan var mı bu haftalarda? Geçer mi? Bebeğe bir şey olur mu? Elimden geldiğince işte de az hareket etmeye çalışıyorum ama korkuyorum.