Merhaba sevgili anneler. Umarım gönderimi okuyan gören bütün hamile arkadaşlarıma motivasyon olur. Gece leyin ikinci yavrumu aldım kucağıma Elhamdulillah. Takipli olduğum hastaneye sancılarım olduğu için geldim ve yatış yapıldı. Ne tuhaf ki sancılar birden kesilince suni sancı verildi ve o esnada 5-6 cm açıklık vardı. Ama 9 saat boyunca suni sancı olmasına rağmen ilerlemedi ve bebek çok yukardaydı. Sonra nöbetçi doktor gelip dedi ki seni sezaryene alacağız artık çok bekledik dedi, takipli olduğum doktor il dışında ve gelemedi. Nöbetçi doktor öyle söyleyince aldım eşyalarımı çıktım hastaneden eve gittim. Kendi doktorumu aradım tamam eve git seni arayacağım o zaman gel dedi. Gece saat 12 de aradı gel kontrol edelim dedi ben çok yorgunum dinlenmem gerekiyor yarın gelebilirim dedim tamam dedi. Bir sonraki gün kendi doktorum yatışı verdi. 5 saat içinde de doğdu kesisiz dikişsiz yırtıksız. Sizlere tavsiyem doğumunuza sahip çıkın aklınıza uymayan bir şey olursa hemen kabul etmeyin. Doğum anı çok hassas bir süreç korkular ziyadesiyle çok, bedeninize güvenin tevekkül edin. Allah yar ve yardımcınız olsun🌸