Edapoyrazgul canım boğazın için sirke ile garagara yap. Üzüm,elma farketmez. Hiç yapamazsan limonla yap garagarayı çok rahatlıycaksın. Ben hasta olcağımı hissettiğim zaman yaparım hemen, boğazım senelerdir şişmez çok şükür. Öksürük içinde yapabilir misin bilmiyorum ama hakiki turşu suyunu yarım çay bardağı cezvede kaynatıp içersen o seni terletir ve öksürğün hafifse keser değilse de hafifletir. Çok geçmiş olsun🌸