yazgunesii Merhaba Manavgat devlet hastanesinde doğumda eğer kadın bir refakatçimiz yoksa eşimiz refakatçi olarak kalabiliyor mu? Bilgisi olan varsa çok sevinirim
Rose_07 yazgunesii Doğum yapmadım ama düşük riskimden aynı katta kaldım 3 gün. Ve eşim yanımdaydı. İkinci bir kişiye izin vermiyorlar.