39+5 olduk suyum azaldıgı icin doktor riske atmak istemiyor, sancı açılma vs yok. ultrasonda kan akışında herhangi bi sorun yok nst iyi cıkıyor ben vajinal doğum istiyorum fakat doktor sezaryene yakın ve suni sancı önermiyorum o kadar saat sancı çekip sonunda yine sezaryene dönüyor herkes genelde diyor. Ne yapmalıyım sizce kızlar yardımm çığlıklarııııı