selenaygc Haftadayım çalışmaya devam ediyorum bu hafta son. Hazırlıklarım henüz bitmedi ve çalıştığım için dinlenemedim. Her gece doğurabilirim gibi geliyor. Erkek bebek ne zamsn gelir
metemom_ selenaygc tamamen bebeğe bağlı bir ay sonra da gelebilir bir hafta sonra da ne zaman isterse
busu1 selenaygc Geç gelir derler ama çevrede bunu doğruluyor arkadaşımın 40. Hafta bitti 41 de gelmeyince sezeryana almak zorunda kaldılar ama değişiyordur herkese göre yine de kız genelde gördüğüm 38 de erkek 40
yorgunannis selenaygc erkek bebekler geç gelir derler bence de öyle ilk kızım 38de geldi şuan bende 36yım beklemedeyim her an gelebilir😀 keyiflerine bağlı tamamen 😊
bbkti_5734 40+3 oldum bende hala doğurmadım doktor da henüz net bişey söylemiyor normal gibi görünüyor ama sizcee
HappyKiwi Kiz bebekler gec gelmiyor muydu, ben hep öyle okudum🤦♂️ 39+5im, sezaryen olmak istemiyorum😥
Daisyy000 selenaygc Ben 39da planlı sezaryen oldum hiç sancım vs yoktu. Şimdi 37 oldum yine erkek bebek Yengem 43bitmek üzereyken hala doğmayınca 2 gün suni verilmesinin ardından doğurdu oda erkek 😬 Erkekler biraz geç doğuyor sanırım 🤭
aboutbehis selenaygc 36+2, bugun hastanedeydim bana erken gelmek istiyor haftaya ya da ondan sonraki haftaya gelir sen dogum tarihini beklemezsin dediler 🥴🥴🥴🥴 Vallah hazirliginiz falan yoksa ya da yarimsa bitirin derim. Bi stres hazirladim hastane cantasini