elay15 çok geçmiş olsun çok üzüldüm yegenim daha 6 aylık iken çaydanlığa dokundu ve avuç içi yandı Bilkent şehir hastanesinde yanık merkezine götürdük orada belli aralıklarla pansuman yapıldı eli devamlı sargıdaydı ve sonuc alinamadi doktorlar deri nakli dediler ama bebek çok küçük olduğu için yaptırmak istemedik memleketten yanık için krem yapan bi teyze vardı ondan krem getirttik o kremle yaklaşık 15-20 gün içinde eli bayağı iyileşti ve iz kaldı olaydan 6 ay sonra tekrar hastaneye gittik iz kaldığı için doktor yanık baskı eldivenini önerdi o eldiven devamlı elinde iz olan bölgeye baskı yapıyor izin iyislemesi için 2 ayda gözle görülür sonuç verdi