Bu önlenebilir bir şey mi yaşayan var mı arkadaşlar doktorum sadece çok yorulma diyor ve progestan verdi ama ben ne yapacağımı bilmiyorum yatmam mı gerekiyor yoksa normal hayata devam mı edeyim hem ayrıntılı konuşmuyor hem de çantasını hazır et ani bir şey olursa beni ara diyor yani kontrollerde bunu öngörerek mi konuşuyor yoksa varsayım mı yapıyor daha önce oldu diye risk haritası mı çiziyor ben bi türlü çözemedim. (ilk bebeğim 35 haftada doğdu)