27haftalık hamileyim. Karın ağrısıyla tüm gün evde yattım ardından kusmada eklendi. Kusmam baya şiddetlenince acile gittim. Kan idrar herşeye baktılar temiz çıktı. Nst de sancı çıkmadı. Serum takıldı kusmayı durdurup eve gönderdiler. Ama neden olduğunu anlamadılar böyle birsey yaşayan oldu mu acaba