Buket_dadassss demetov stres doluyum bol bol uykum geliyor iştah 0 dogum süreci korku panik ve bi tane 4yaşında bi paşamla yaşam mücadelesi veriyorum😅🤣🤣🤣🫠
aboutbehis demetov Valla 4 haftadan az kaldi ama hastaneye gittim bugun bebis erken gelmek istiyor, kasilmalarim cok cikti nst’de 🥲🥲 Ye ic yat yapcam artik 🤣🤣
demetov yorgunannis ben de geceleri artık 3-4 gibi uyuyup o sabah kalkıp muz yiyip tekrar uyuyorum ama 6 saati geçmiyo. Gündüz uykum gelse de uyumuyorum başım ağrıyo sonra delircemm
Yarenatakaran Benimde bir aydan az ama daha var yani bu yerde oturup bacak bacak üstüne atma deneyini yaptım atamadım korktum yav