Bu soruyu sorup o kadar zorbalandım ki insanların bakış açısı çok farklı. Ben kürtaj olduğumda alınan ücret ile e devlette gözüken ücret aynı değil bu durumu da sonrasında öğrendim doğumdan sonra gerekli videoları izledim belgeleri temin edip hakkımı aramayı düşünüyorum eğer aynı fiyat farkı yansırsa