Cuma günü 38+5 de vajinal doğum istediğim için suni sancı ile dogumum başlatılacak erken başlatılma nedeni kolestaz olduğu için hiç sancım açılmam yok bebeğin kafası asagı da diyor doktorum ama kanala vs girmemiş daha ilk dogumum tam olarak bilgim de yok açıkçası suni sancıdan korkmaya başladım çok fazla olumsuz konuşan var hızlı açılmam olması için cuma gününe kadar ne yapabilirim lütfen yardımcı olun