SerenAras çoğu şeyi fazladan koymuşum. Sütyen külot fazladan çoraplar havlu gibi. Altında bez bağlı olduğu için külot giyemiyosun. Bebeği sürekli emzirdiğin için sütyen takamıyosun. Bunlarla çantanı doldurma benim gibi mesela canım. Pet bardak koy muhakkak. Sonradan kahve makinesi getirdiler o acayip güzel oldu. Çatal kaşık falan koymuştum onları da hiç kullanmadım. Depend, normal ped bunları da boşuna koymuşum. Hastanede isteyince veriyolar zaten hemde onların ki daha rahat. Yelek koymuştum onu da kullanmadım hastane yeterince sıcak sabahlık yeterli oluyo. Aklıma bunlar geldi şuan😊