ezgi3452 slnylmz96 Dahiliye direkt olarak tiroid ilacı başlıyor. Benim de 4 seviyelerine yükseldi 15 gündür ilaç kullanıyorum her ay bunun için düzenli kan alacakmış. Bu şekilde ilerliyorsunuz. İlacın dozu bazen yetersiz gelebiliyor o zamanda doz arttiriyor bu şekilde gebelik sonuna kadar sürekli bir takip hali oluyor 🫶
Gokturkmom_ slnylmz96 5.08 olmuştu normal olan değerim 1 ay içinde ,düzenli ilaç kullandığımda 1ayda normale döndü ama doğuma kadar ilaç kullanımına devam ettim oğlum doğduktan sonra bile kullandım doktor kontrolünde kestik yaklaşık10 ay kullandım
slnylmz96 Gks_01 başından beri kullanıyorum ama yükseldiği içim yine doktorum dozu arttırdı şuan 20 haftalık olduk
sevgideniz23 Doktor bi ilaca başlamıştı doğum sonrasına kadar onu kullandım her sabah aç karnına. Bi sorun olmadı 6yaşında bi oğlum var. Korkulacak bi durum yok💙
Maya07 slnylmz96 dahiliye değilde endokrine gitsen daha iyi olur kaç mg ilaç kullanıyorsun? Sana muhtemelen dahiliye 3 ay kullan gel demiştir öyle mi dedi