Evde idrar testi yaptım direk pozitif oldu hemen bir gün sonrası kadın doğuma gittim ultrasyon ve vajinal ultrasyon baktı kese görünmüyor dedi kan alalım sonuçlar çıkarsa konuşuruz dedi bugünde sonuçlar için aradı sonuçlar çıkmış gebesin ama 1hafta sonra gel keseye bakalım ona göre konuşalım dedi. Evet değerim yüksekfarkındayım 582 çıkmış geç döllenme oldu herhalde ama doktorum o kadar güven vermeden konuşuyor ki içim huzursuz hissediyor. :(